درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

خود مرکزیت!

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ
دلم می خواست نقاشی ام خوب باشد،
یا اینکه بتوانم شعر بگویم،
یک جوری با احساس باشم.
اما نمی شود.
حتی خوی سرکشی هم ندارم که دلم خوش باشد به جسارتم!
من فقط همینم،
نه کوله باری از خاطره دارم؛
و نه حتی قصری از آرزوها برای آینده؛
از زمان دارایی ام تنها حال است!
گاهی عشق قاطی می شود گاهی عیش،
می نویسم
گه گاهی، دلم که بگیرد، خوب می نویسم
گه گاهی ...

  • رها

نظرات  (۳)

امام علی علیه السلام: در آسایش و سختی، شکرگزار باش!

همین که می‌تونی احساست رو بیان کنی و به دیگری منتقل کنی خیلی خوبه!

پاسخ:
جدا؟؟؟؟
نمی دونم شاید...

به نظر من خیلی خوب می‌نویسی، من که تحت تأثیر قرار گرفتم...خودت رو دست کم نگیر و همچنان با قدرت ادامه بده!!!

مثل اسمت رها باش و فارغ از هر نقد و تحلیلی هرچه به ذهنت می‌رسه بنویس!

بدون تعارف میگم خیلی بااحساس هستی!

موفق باشی.

پاسخ:
ممنون نمیدونی که چقدر به من روحیه دادی
خوشحالم که میخونی و نظرتو میگی
من رها هستم و خواهم بود...
ممنونم ازت
سپاس از تو
و آرزوی بهترینها برای تو

منم از شما متشکرم...از اینکه حرفهام در شما اثر مثبت داشته خوشحالم!

این کمترین کاریه که می‌تونم انجام بدم.

منم آرزو می‌کنم لحظه به لحظه زندگیت سرشار از امید و عشق به خدا باشه!

پاسخ:
منم از اینکه باهام صحبت میکنید خوشحالم
ولی بازم از سر لطفتونه
منم برای شما همین آرزو رو دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی