درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

آش

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

تمام آش رشته یک طرف،

پیاز داغش چیز دیگریست...

  • رها

نظرات  (۴)

دقیقا ... پیاز داغ خودش اصلا غذای اصلی  می تونه باشه !
پاسخ:
کاملا موافقم...این مساله درباره سیب زمینی سرخ کرده هم درسته! 
آش رشته یه طرف... کشکش یه طرف!
پاسخ:
من کشک دوس دارما... اما پیاز داغ ی یز دیگه س;-) 

علاوه بر پیاز داغ...نعناع داغ و سیر داغش هم چیز دیگریست...

(آز طرف آشخور حرفه‌ای)

پاسخ:
اونا جای خودش! اما پیاز داغ یه چیز دیگس!
از طرف اش دوست حرفه ای!
سلام. چرا وبلاگت را نمی‌نویسی؟
پاسخ:
سلام. نمیدونم ! چیزی به ذهنم نمیرسه :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی