درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

:-|

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

دلم یه اتفاق تازه میخواد!

وای ی خندوانه دیشب کیلی کوب بود

من کیلی دوس داشت....

  • رها

نظرات  (۲)

دلم.. یک اتفاق تازه می خواهد..!!

نه مثل عشق و دل دادن..؛
نه در دام غم افتادن..؛
دگر اینها گذشت از ما..!

...تا خودت نخواهی هیچ اتفاق تازه‌ای در زندگیت نمی‌افته!

خیلی دوست دارم در این اتفاق تازه نقشی داشته باشم...حتی اگه سیاهی لشگر باشم!!!

پاسخ:
با کارگردان صحبت کردم
رل اول متعلق به شما!
اما باید فیلمنامه رو هم خودتون بنویسید...

واااااای..........چه خوب!!!

از اینکه نقش اول رو به من دادین بی‌نهایت خوشحالم!

در ضمن فیلمنامه نویسی هم بد نیست...اگه کمی حوصله به خرج بدین اول خلاصه اش رو براتون می‌فرستم و اگه خوشتون اومد بعدش مفصلش رو  ارسال می‌کنم!

 

پاسخ:
خوشحالم که خوشحالی!
منتظرم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی