درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اهم

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ

اون دوست عزیزی که وبش را بسته بود

الان باز کرده 

گفتم در جریان باشید

  • رها

نظرات  (۴)

خدا رو شکر...ما رو هم در شادی خود شریک بدانید!

حالا کدوم وب بود؟ طرف کی بود؟ حداقل بدونیم واسه چی خوشحالیم!

پاسخ:
شریک جان!
شما از خوشحالی من خوشحال باشین! :-)
لینک وبمه راحت پیداش میکنی ;-)
مرسی اطلاع رسانی :دی.
پاسخ:
خبرگزاری رهانیوز :-)

بالاخره فیلمنامه حاضر شد خلاصه‌اش اینه:

"شاهزاده‌ای در ناکجاآباد عاشق دختر شاه‌پریان می‌شود...پادشاه چون متوجه این موضوع می‌شود بخاطر دشمنی با پدر دختر شاه‌پریان با این وصلت مخالفت می‌کند...اما شاهزاده جوان بر خواسته خود اصرار می‌ورزد آنقدر که پادشاه بناچار برای اینکه او را تنبیه کند مدتی او را به زندان می‌اندازد تا فکر دختر شاه‌پریان از ذهنش پاک شود.

اما شاهزاده یک دل نه صد دل عاشق دختر شاه‌پریان شده بود و هیچ طور حاضر نبود از عشقش دست بکشد...اینقدر در زندان گریه و زاری کرد تا خدا یهش قدرتی داد که شاهزاده بتونه شبها تو خواب دختر شاه‌پریان برود و با اون باشد، باهاش حرف بزند و درد دل کند!

اینطوری دل شاهزاده آروم و دلتنگیهاش کمتر شد، هر روز انتظار می‌کشید تا هر چه زودتر شب بشوذ تا اون بتواند معشوقه‌اش را ببیند..."

در این فیلم همونطور که خودت گفتی من نقش اول،شاهزاده رو بازی می‌کنم و شما هم نقش دوم یعنی دختر شاه‌پریان رو بازی می کنی!

در ضمن انتخاب اسم فیلم رو هم به عهده شما گذاشتم و همچنین نوشتن دیالوگ‌های دختر شاه‌پریان با شماست.

اگه با موضوع فیلم موافقی جزئیاتش رو به شکل سریالی برات بنویسم؟؟؟

پاسخ:
اوه لالا
انتخاب اسم فیلم بمونه بعد از اتمام  کار
چشم دیالوگا رو مینویسم
کاملا موافق
منتظرم...

ممنونم که با طرح فیلمنامه‌ام موافقت کردی...بزودی نوشتن قسمت اول این ماجرا رو شروع می‌کنم.

... زیاد منتظرت نمی‌زارم دختر شاه‌پریان!

پاسخ:
ببینم چه میکنی...
ممنون شاهزاده عاشق..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی