درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

فیلم نامه

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

دوست عزیزی قصد نوشتن فیلم نامه -نمایشنامه- ای را دارد

اگر اجازه ببدهد قصد دارم اینجا منتشرش کنم

منتظر خبرهای خوب باشید...


  • رها

نظرات  (۱)

با کمال میل موافقم...در ضمن ممنونم که متن فیلمنامه رو در صفحه اصلی وبلاگتون منتشر می‌کنید.

امیدوارم کسانی که می‌خونند لذت ببرند و با شخصیت‌های فیلمنامه همزاد پنداری کنند.

پاسخ:
خب پس اجازه از مقامات بالا هم صادر شد
وظیفس قربان
من اطمینان دارم که همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی