درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

ژوژولو

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

برد امیر مهدی ژوله رو. بتون تبریک میگم

#من_یک_ژوژولیتی هستم


+ منتظر قسمت اول نمایشنامه باشید،اجازه از بالا صادر شد.

  • رها

نظرات  (۲)

چه ماجرایی شده این مسابقات :))))

پاسخ:
ماجرای خوبیه...
قسمت اول نمایشنامه رو براتون فرستادم...لطفا ملاحظه بفرمایید تا ادامه‌اش حاضر بشه!
پاسخ:
ممنون ازشما
بسیار عالی ... منتظر قسمت دوم هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی