درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

پارسا

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

بعضی وقتا دلم میگیره

دلم میخواد با یه نفر حرف بزنم

و با کمی درنگ متوجه میشم همچین کسی تو زندگیم نیست

بعد از اینه حالم بهتر میشه

خوشحال میشم که همین کسی تو زندیم نیست.


+عنوان مطلب فقط یادی از خاطرات قدیمی است، خواستم عوضش کنم ولی بعد با خودم گفتم به درک...

  • رها

نظرات  (۳)

گذشته‌ها گذشته...دیگه فکرش رو نکن...به امروز فکر کن...به اینکه می‌تونی از لحظات زندگیت لذت ببری و دوستان واقعی خوبی پیدا کنی که هیچوقت تنهات نمیزارن!
پاسخ:
خیلی خوبه که انقدر خوشبینید...
دوستای واقعی؟ نمیدونم...شاید بهتره امیدوار باشم...
درسته من دوست واقعیت نیستم...اما صادقانه و بدون هیچ انتظاری بهت علاقمندم و دوست دارم خوشحالیت رو ببینم...روزی که از ته دل بخندی و من تماشات بکنم!
پاسخ:
ممنونم
صادقانه بگم، کامنتتون خیلی خوشحالم کرد...
میتوانید نوشابه را با موز میکس کرده و بخورید و از زندگی لذت ببرید!!!!!!!
پ.ن:هم اکنون وارد میشویم!(موسیقی ماموریت غیر ممکن 4 پخش میشود!)
پاسخ:
wow
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی