درگیری های من و خودم

من رها هستم!

درگیری های من و خودم

من رها هستم!

من رها هستم! نمی دانم شاید هم نباشم، اما دلم می خواهد باشم! اینجا هستم که رها باشم بی هیج دغدغه ای...

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

ابله:)

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ
اگه از ی کتاب خیلی خوشت اومد
احمقانه ترین کار ممکن اینه ک
کتابای دیگه ی همون نویسنده رو بخونی
 

دقیقا مث اینه ک چون آدیداس کفش های خوبی داره
پارکت خونه رو هم آدیداس کنی

تو اونقدر خوش شانس بودی ک
بهترین کارشو توی تلاش اولت کشف کنی
و ذره ذره شانستو نابود کنی

  • رها

نظرات  (۱)

دقیقا
شدیدا موافقم
پاسخ:
خوشحالم ک شماهم کف خونتو ادیداس نمیکنی;)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی